30 agosto 2009

Blog Candy Winner / Vencedora do Blog Candy

Good Evening Ladies!!!
WOW!! I had 98 entries on my blog candy (you can see 100 posts but 2 of them were duplicated so I did not include them on the draw to be fair to the other 96 Ladies...
But 98 entries is just terrific!!
Thank you so so much for all of you that entered and left so nice comment, that is a pretty great incentive and keeps me going!!!
So, let me tell you know the lucky winner is ..............................................
Boa Noite Ladies!!
UAU!!! Eu tive 98 postagens no meu blog candy (voce vera 100 postagens mas 2 pessoas postagens 2 mensagens cada entao para ser justa com todas as outras 96 pessoas estou desconsiderando 2 mensagens, sendo num total de 98 mensagens)
Mas ter 98 mensagens eh simplesmente maravilhoso!!!!!
Muito obrigada por todas voces que deixaram mensagens maravilhosas, isso é um incentivo maravilhoso.
Sem prorrograr mais, a sortuda do meu blog candy é ...............................................
.......... nr. 13 ............... Dani Moura
Congratulations Dani, please, email me your snail address at vivi.casale@yahoo.com.br and I'll send your prize to you!!
Parabens Dani, por favor, envie seu endereço para meu email vivi.casale@yahoo.com.br e eu enviarei seu premio!!!
Thank you Ladies for your participation and keep stopping by I will have one more blog candy this year to celebrate my birthday in november!!!
Obrigada a Todas pela participacao e nao deixe de visitar meu blog porque eu terei mais um blog candy este ano para celebrar meu aniversario em novembro!!
Hugs / Abraços
Vivi

5 comentários:

Janis Lewis disse...

Congrats, Dani! I know you will enjoy your goodies!

Sharron aka Sharrahug disse...

Big congrats to Dani!!!!!
Huggies ~
Sharron

Madelon disse...

Vivi
Que maravilha, alguém do nosso grupo srsrsrs chegou pertinho, rsrrsr.
Parabéns Dani!!!!!!!!!!!!!
Bjs Made

Helen disse...

Congrats, Dani! I'm sure you're so excited!
Blessings!
~H

Daniela Moura disse...

Puxa, que alegria!!!
Muito obrigada, a todos que me parabenizaram!
Estou mega feliz!!!
Beijos carinhosos e agradecidos a você Vivi!