05 agosto 2009

Quilling cards

Good Evening Ladies,
I want to show few quilling cards I made few days ago. These are for me to take to a new flower shop that I intend to leave them there to be sold!
These are not the only cards I will take, I made other 20 cards between quilling and rubber stamps that I'm also taking them.
Sentiments that you are going to see in 2 cards are from stamping up! and I used Fresh cotton scent my cards, it is a pitty you cannot smell it.. it is really good!!
Anyway, I hope to go to the flower shop tomorrow, so please, keep your fingers crossed for me!!
Boa Noite!!
Eu quero mostrar para voces alguns cartões de quilling que eu fiz há alguns dias atrás para levar em uma floricultura nova onde quero vender meus cartões.
Estes não serão os únicos cartões que levarei, tenho mais 20 cartões entre quilling e carimbos que fiz que levarei também.
As felicitações que voces verão em 2 cartões são dos carimbos Stamping up and coloquei tambem essencia de algodão fresco para cartoes da Scent my card.. que peninha que voces nao conseguem sentir o cheirinho.. é tão gostoso!!!!
Bem, espero conseguir ir na floricultura amanhã, então por favor, torçam por mim!!!
Thank you so much for stopping by and leaving a comment! I really appreciate!!
Muito obrigada por visitar meu blog e deixar seu comentário! I realmente aprecio !!
Hugs/Abraços,
Vivi

Um comentário:

Marifer disse...

Ola, Vivi, eu gostei muito dos cartoes com quilling e dos cartoes carimbados, vc vai vende-lhos todos!

Marifer