13 março 2011

Blog Candy Time

THIS POST WILL REMAIN ON TOP TILL 13TH MARCH FOR NEWER POST, PLEASE, SCROLL DOWN!!

ESTA POSTAGEM PERMANECERÁ NO TOPO ATÉ 13.03, PARA NOVAS POSTAGENS, POR FAVOR, VEJA ABAIXO.

========


Hello Friends,


I have a blog candy to offer to you!!
This is to celebrate with my Followers that I’m member of the House of Gilli Challenge Blog. I’m so excited, I’m totally in love with Gilli Stamps.  They are so cute!!


So,  1 lucky winner will win these 2 Gilli Stamps: Trench Coat Gilli and Classy Gilli.


Ola Meninas,


Eu tenho um blog candy para oferecer para voce!
Isto é para comemorar com o meus Seguidores que eu faço parte do Time de Criação do blog de Desafios
House of Gilli. Estou tão feliz, eu estou totalmente apaixonada pelos carimbos Gilli  Eles sao uma graça!!!



Bem, 1 sortuda irá ganhar esses 2 carimbos GilliTrench Coat Gilli and Classy Gilli


gilli blog candy


What you have to do to be elegible:
  1. Well, as this is to celebrate with my followers, you have to be one of them, so if you are not yet, please, become one!
  2. I also want you to be a follower of House of Gilli Challeng Blog so you can keep in touch with our challenges.
  3. Help me to spread the candy out, please, add the pic of my candy on your blog and link back to my blog!
  4. After  following the rules, please, add your blog link and your name on the blue frog below.
Now extra chance to win:
  1. If you join us on  the House of Gilli challenge blog you get one more entry for each time you join. Just link the card’s post you are entering on the challenge in the blue frog bellow.
You can enter to my candy till 13th of March!!!   Anyone in the Worldwide can enter in my blog candy!!!
Thanks for stopping by and Good Luck!


O que fazer para poder participar:
  1. Bem, como o candy é para comemorar com os meus Seguidores, voce deve ser um deles, se voce ainda não é minha seguidora, torne-se uma.
  2. Também quero que voce seja seguidora do blog de Desafios House of Gilli, assim voce pode se manter atualizada do que está acontecendo!
  3. Ajude me a divulgar meu candy, colocando a foto do meu candy no seu blog e com o link do meu blog.
  4. Depois se seguir as regras, por favor, adicione o link do seu blog e seu nome o sapinho azul abaixo.
Agora voce terá uma chance extra de ganhar:
  • Se voce participar do desafio no blog House of Gilli voce tera uma chance a mais para cada vez que voce participar do desafio. Basta adicionar o link do post que voce esta participando do desafio no sapinho azul!
Voce terá até 13 de março para participar do blog candy!!  Qualquer pessoa de qualquer lugar do mundo pode participar!


Obrigada pela visita e boa sorte!


Hugs & Abracos,
Vivi

23 comentários:

The Bug disse...

Wow! What great candy Vivi! I have posted on my Blog Candy Page! I know #1 never wins but here is to hoping!
Hugs, Wini
wini@looneybugdesigns.com

Lolô Artesanato disse...

Olá Vivi
ja publiquei sobre o blog candy na barra lateral do meu blog
vou correr lá no House of Gilly para ver o desafio
bjksss
Leila

Miss StampAlot disse...

OFFC i am joining, need som more gillies LOL =) taking the pic with me, and link to you from my sidebar

Margo disse...

Hi Vivi, joined the house of gilli and posted your pic on my side-bar ! I'm definately in ! Gonna try to join the challenge too for some extra chances ! I love the idea of combining the 2 !
Greetz
Margo

denise disse...

I dont have a blog, but Im a fan.
Congratulations of the challenge
blog. Hope its lots of fun for you
Vivi!

Anônimo disse...

I only have one Gilli (Chef) but love them so and thank you for the chance to win more. I don't have a blog but I am a follower.
jman4@comcast.net

Just Me disse...

The Gilli girls are just too cute. I have posted about your blog candy on my blog and I'm a follower here.

mommahobbit disse...

Thank you so much for sharing your great talent!
http://mommahobbit.blogspot.com/

Mara D. disse...

Oi, querida! Amei este seu blog candy. Já cumpri as regrinhas. Sucesso! bjs.

Yone disse...

Oi, Vivi !
Estas 02 GILLIs são fofas ! Já fiz um post do seu Blog Candy e adicionei na lateral do meu Blog.
Bjs, Yone

Marcia Kamano disse...

Olá Vivi!
Estou divulgando,está na barra lateral do meu blog! é preciso um post?
Parabéns e sucessos sempre!
Obrigada pela oportunidade!
beijos

MIRELA Scrap Life disse...

Parabéns pelo blog e por seus lindos trabalhos .... já seguindo os blogs propostos ...

Seguidora: Mirela Perini
E-mail: mire_peri@hotmail.com
Divulgação: http://mirelascraplife.blogspot.com/search/label/Sorteios

Mirela Perini
Águas de Lindóia/ SP

bjusssssssssssss

Erum Tasneem disse...

Hey! Your candy has been added to the list of Blog Candies at Feline Playful

Hildes Scrappeunivers disse...

Thanks for giving me the chance to win!

Hugs from Hilde in Norway

Marcelle disse...

Oi Vivi,
Tem um selinho no meu Blog para voce.
Bjs

Annette Bowes disse...

Oh Vivi looove your purplicious blog! Joined 'House of Gilli' earlier today! Cute stamps! Love your Little Girl Tilda too! Take CareX:)

Arts by Sara disse...

Vivi... I love your purple blog!!! I have done all that you asked! I hope you will return the favor and become my follower! I will be having blog candy also starting February 19th! I hope you have a wonderful day! Happy Creating! Sara

Ana Yamamoto (Aninha) disse...

Que fofos esses carimbos!!! Eu não conhecia e agora estou encantada!!!!
Já estou participando!
Bjo
http://queroartesanato.blogspot.com/

Desirée-ScrapDees disse...

thanks for giving us the change to win something, lovely!

Pedacinhos di Pano by Claudia disse...

OI Vivi!!!

JA cumpri as regrinhas!!! uhuuu

Quero esse candy rsrsrsr

obrigada

Bjs
clau
http://pedacinhosdipano.blogspot.com/

Marcia Kamano disse...

Vivi querida obrigada por me lembrar e colocar o link com o cartão aqui! já tinha esquecido deste detalhe! agora tenho mais uma chance no sorteio!
beijos carinhosos

Mariza Sales disse...

Oi Vivi, legal tudo aqui, ja coloquei no blog, participo do desafio e sigo os blogs. Acho que ta tudo certinho
http://scrapsmariza.blogspot.com/
Bjokas
Mariza

Mariza Sales disse...

VIVI, ESSE SORTEIO JA ACONTECEU? NÃO ACHEI O DIA DO RESULTADO
BJOS
MARIZA