06 outubro 2009

A card for a Baby Boy!!!!

Hello Ladies, I had finally a chance to make a card this week as a colleague at work wanted a baby card. Well, as it is a baby boy I immediately thought in Alvin from Magnolia Stamps.. The image is just perfect for just newborns!! I colored Alving with copic markers. I chose a great sketch at Sketch and Stash challenge blog and add some buttons so I could join Magnolia Down Under Challenge. I had bought Basic Grey papers and hadn't use that so I got this opportunity to make a card with it. I used my nesties to cut the round shapes and besides of green buttons, I used green ribbon to decorate the card! I liked the result so did my Colleague.. So I'm very happy!! First you will see the sketch followed by the card I made. Olá Meninas, Faz um tempinho que nao fazia cartão mas uma Colega de trabalho pediu para eu fazer um cartão para um menino recem-nascido e eu imediatamente pensei no Alvin que é dos carimbos Magnolia. A imagem é simplesmente perfeita para recem-nascidos. Eu colori o Alvin utilizando as canetinhas copics. Eu escolhi um modelo para cartão que gostei muito, é do desafio desta semana no blog Sketch & Stash Challenge e coloquei botões tambem para decorar ja que no blog Magnolia Down Under o desafio é usar botões. Eu comprei alguns papeis da Basic Grey e não tinha tido a oportunidade de usa-los, então aproveitei para usar o papel. Eu usei nestabilities para cortar a parte redonda do cartao e alem dos botoes eu decorei o cartao com fita de cetim verde. Primeiro voce vera o modelo do cartão e em seguida o cartão que fiz.
Unfortunately my card's picture is not nice as it should be but as I don't have the card anymore, I have only this pic to show you!
Let me know what you think about my card, ok!?
Infelizmente a foto do cartão não ficou boa, mas como eu não tenho mais o cartão, está é a unica foto que eu tenho para mostrar!
Deixe um recadinho dizendo o que voce achou do cartão, eu adorei ler as mensagens!
Hugs / Abraços,
Vivi

4 comentários:

Debbie Pamment disse...

Such a cute baby card - isn't this little guy adorable!
Thanx so much for playing along at MDUC this week
xXx

Chrissie disse...

A great card and just perfect for a new baby boy.
Thanks for joining in with Sketch & Stash.

Becky disse...

Gorgeous card Vivi! Love that stamp!!
Thanks so much for joining us at Sketch and Stash!
Love Becky xx

Jill disse...

beautiful card Vivi thanks for joining us at sketch and stash hugs Jill xx