08 fevereiro 2010

Stamps & Smiles Sketch Challenge #51

Hello Ladies,
Good Morning!!!
Well, I had some free time to make cards and I'm going to show you today one more of them!
This is to join the Stamps & Smiles Sketch Challenge #51, it is quite easy and quick one to
make! and I like that!
I used another Magnolia Stamp, very cute this one and colored it with copics ciao markers!
Decorate the card with red silk ribbon and red half adhesive pearls.
Background paper was in my stash, don't know where it is from!
Below you can see the sketch:
Ola Meninas,
bom dia!
Bem, tive um tempinho no final de semana para fazer cartoes e por isso quero mostrar um outro cartão que fiz.
Este é para participar do desafio no blog Stamps & Smiles Sketch Challenge nr 51. Ele é bem facil e rapdido de fazer!
Eu adoro!!
Eu usei um outro carimbo Magnolia e colori com as canetas copic markers.
Decorei o cartão com fita de cetim vermelha e com perolas vermelhas.
Não sei de que marca o papel é porque é um pedaço que tinha há algum tempo.
Abaixo voce vera o modelo do cartão:
Thanks for stoppinp by and taking a look at my card! Eu desejo a todas voces uma maravilhosa semana.
Muito obrigada por visitar meu blog e ver meu cartão! I wish you all a great week!
Hugs - Abraços,
Vivi

3 comentários:

Patricia Garcia disse...

Hello Vivi, Cute card! The colors are very Bold and Pretty!!

Hugs,
Patricia

anaRy disse...

lindinho!!! adorei este cartao!

Laurel disse...

Love that Tilda! thanks for playing at OCC.