10 fevereiro 2010

Magnolia Stamp Lovers Challenge #3

Hello Ladies,
I hope you all are keeping well!!
We are now on the 3rd challenge at Magnolia Stamp Lovers which is to make a card with Bows or Buttons or Both.... Have seen the prize of this challenge?? Not yet?? What are you waiting for??? here is the blog: Magnolia Stamp Lovers
I decide to for this challenge to make my first easel card!! I thank Cindy Close that encouraged me and sent the with the instructions to me. Thank you Cindy!!!
I always thought it was so difficult, but I was completely wrong. It is easy and A LOT of fun to make!!!
For image I used a Giggling Tilda from Magnolia Stamp. I love that image, colored it with copic ciao markers.
I decorate the card with pink half adhesive pearls and pink & white silk ribbons!
Background papers are from Basic Grey!!
All the material used to make on this card you can find to buy with a great price at www.stampingscrapping.com
Cindy E has the best service ever!! You won't be disappointed!!
So, don`t waste any other minute.... pop over to Magnolia Stamp Lovers to join this week challenge and be eligible for a great prize!!
Ola Meninas,
bom dia!! Espero que voces estejam todas bem!!
Estamos agora no 3o.desafio do blog Magnolia Stamp Lovers que eh para fazer um cartao usando Fita ou Botoes ou Ambos.
Voces viram o premio para quem ganhar o desafio?? Ainda nao?? Entao va ate la para ver: http://magnoliastamplovers.blogspot.com
Bem para este desafio eu resolvi fazer meu primeiro cartao easel.. Graças ao encourajamento da Cindy Close que me enviou o passo a passo. Obrigada Cindy!!!
Eu sempre achei que este tipo de cartão era muito dificil de fazer, mas eu estava completamente enganada... É super facil e gostoso de fazer!!
Para a imagem do cartão eu usei Giggling Tilda do Carimbo Magnolia e colori a imagem com as canetas copics ciao.
Decorei o cartao com fita de cetim pink e branco, perolas cor de rosa..
O papel deste cartão é da marca Basic Grey.
O material usado neste cartão pode ser encontrado no site Stamping Scrapping.
Cindy E oferece o melhor serviço e tem o melhor preço de material!! Voce não vai se desapontar!!
Então não desperdice mais tempo, vá correndo para o blog para participar do desafio e concorrer a chance de ganhar o premio!
Thanks for stopping by today!!! Muito obrigada pela visita de hoje!!
Hugs - Abraços,
Vivi

2 comentários:

anaRy disse...

This card is so cute...and the gigling is just perfect for a valentine's!
Hey want some snow? : )

cabio's craft corner disse...

She is so sweet Vivi. I love those pink pearls you added on this card!
Hugs,
Cabio