07 fevereiro 2010

Friday Sketchers Challenge #88


Hello Ladies,
Good Sunday to all and hope your weekend are great so far!!
I made a card to join Friday Sketchers Challenge #88 which is a sketch by Tanja.
It was a quite challenge for me due to the different pieces of papers we had to use.
I'm not sure yet if I liked my card or not because of the background papers I picked. All piece of papers are from Basic Grey!
Anyway, I chose a Magnolia stamp called Tilda with hat sitting, I love this image.. she is so cute!!
I added 3 square rhinestones to the up right corner and silk pink ribbon to decorate my card!
I colored the image with copic ciao markers.
You can see the sketch below:
Ola Meninas,
Bom domingo, espero que seu fim de semana esteja sendo maravilhoso!
Fiz um cartão para participar do desafio no Friday Sketchers Challenge nr.88 que é um modelo apresentado pela Tanja.
Tenho que dizer que foi um desafio e tanto para mim, devido aos diferentes pedaços de papel que deveria ser usado.
Ainda não tenho certeza se gostei do cartão ou não devido aos papeis que use, acho que ficou um pouco poluído. Os papeis são da marca Basic Grey.
Usei um carimbo Magnolia chamado Tilda with hat sitting, eu adoro este carimbo... acho esta Tilda super elegante!
A imagem foi colorida com as canetas copic ciao.
Eu adicionei 3 cristais quadradros e fita de cetim rosa para decorar o cartão.
Veja abaixo o modelo do cartão do desafio.
Thanks for stopping by today and leaving a comment about my card!
Muito obrigada por visitar meu blog hoje e deixar um comentario!!
Hugs - Abraços,
Vivi

3 comentários:

anaRy disse...

This card is so sweet! Muito romantico. Adorei a estampa!!

Lori aka Lo Lo disse...

Beautiful card! I luv the layout.

xoxo,
Lori

Anônimo disse...

wooow! wonderful article and many thanks