18 janeiro 2010

This week challenge at Magnolia Stamp Lovers Blog


Hello Friends,


Good Morning!!!


I don't have a card to show you today but I have an AWESOME information to you!

You must check this week challenge at Magnolia Stamp Lovers Blog, you will have a chance to win a terrific prize.


I'm pretty sure if you are a Magnolia Stamp Lovers you wouldn't like to miss it but if you are not a lover yet, great chance to fall in love!!!


So, go over there to check it out. Click here, this will redirect you to the blog.




Ola Meninas,


Bom dia!!!!!


Infelizmente eu não tenho nenhum cartão par mostrar hoje para eu tenho uma noticia MARAVILHOSA para te dar!

 
Voce tem que verificar o desafio desta semana no Blog Magnolia Stamp Lovers, voce terá a chance de ganhar um premio maravilhoso!!!

 
Eu tenho certeza que se voce é uma amante dos carimbos Magnolias, voce nao vai querer perder esta oportunidade, mas se voce não é, otima oportunidade para se apaixonar.


Então vá até lá para saber o que é. Clique aqui, este link vai te redirecionar ao blog!



Hugs / Abraços,


Vivi

Nenhum comentário: