05 janeiro 2010

New Beginnings at Papertake Weekly Challenge

Hello Ladies, Good Evening!!! When I saw this challenge at Papertake Weekly Challenge I thought it would be perfect for a image that I had already colored! Challenge is for a New Beginning, so I thought to make a card with sweet little baby Tingla from Magnolia Stamps. I dried embossed the plain red paper with a sizzix`s plate but unfortunately, it can`t be seen very much!! I put 3 pearls to give a little charm to the card!! You can find few of the goodies I used in this card at Stamping Scrapping. To be honest, I didn`t like the result very much.. when those ideas was in my mind, it seemed to be much nicer.. So, please, let me know what you think about it!! And many thanks for visiting my blog today! Hugs, Ola Meninas, Boa Noite!!! Quando eu vi este desafio no blog Papertake Weekly eu achei queria seria perfeito para uma imagem que eu tinha colorido. O desafio eh sobre “um Novo Comeco”, então eu pensei em fazer um cartão com a pequena e graciosa Tingla dos carimbos Magnolia. Eu fiz alto relevo seco no pedaço vermelho do papel com a placa da Sizzix mas, infelizmente, não eh possível ver muito bem. Eu coloquei 3 perolas para dar um pequeno charme no cartão. Alguns dos materiais que usei neste cartao podem ser encontrados na loja Stamping Scrapping. Para ser bem sincera, Eu nao gostei muito do resultado do cartao. Quando as idéias estão na minha cabeça pareciam que o resultado seria muito melhor. Entao, por favor, deixe um comentário sobre o que você achou do cartão. E muito obrigada pela visita de hoje!! Abracos, Vivi

3 comentários:

Lorraine A disse...

Gorgeous card Vivi :-) I love this image and the card you made with it is absolutely stunning :-)

Thanks for joining the PTW :-)
Luv
Lols x x x

anaRy disse...

Viv this card is just perfect for new beginnings! What a great idea!
I like the color choices!
Anary

Sharon Caudle disse...

Oh Vivi, this card is adorable!! I love little Tingla! She's just so precious! Thanks so much for joining us at PTW! hugs!