11 janeiro 2010

Magnolia Stamp Lovers Challenge

Hello Ladies, Good Evening!!! I hope you all are keep well!!!!
..
.
I`m so excited because I want to show you my first creation as member of Magnolia Stamp Lovers Design Team.
For the first challenge Mindy has given us a great sketch, so easy and fun to make!! OMG, you cannot let this go, and the best part is that you can with a free Magnolia Stamps and a coordenating scent for card. Both of them are being sponsored by Cindy from Stamping Scrapping.
.
.
Let me tell you about my card:
I used Spring Tilda from Magnolia Stamps - Chasing Butterflies collections and you can find her as a pre-order here.
.
.
Ola Meninas, Boa Noite!! Espero que todas voces estejam bem!!!
.
.
Eu estou tao feliz porque quero mostrar para voces o meu trabalho como membro do Desgin Team do Blog Magnolia Stamp Lovers.
.
.
Para o primeiro desafio, Mindy nos deu um modelo maravilhoso, super facil e muito gostoso de fazer!!
.
Ah, e voce nao pode deixar de participar porque a melhor parte eh que voce podera ganhar um carimbo magnolia e uma essencia para cartoes. Os dois estao sendo patrocionados pela Cindy da loja Stamping Scrapping.
.
Deixe-me contar sobre meu cartao:
.
.
Eu usei a Spring Tilda dos carimbos Magnolia - colecao Chasing Butterflies e voce pode fazer seu pedido de pre-venda aqui.
.
.
I colored Tilda with copics ciao as follow / Eu colori a Tilda com as canetinhas copics ciao conforme segue:
.
- Clothes/Roupa: B45, BG15, B05
- Boots/Bota: B05
- Hair/Cabelo: c7, c3
- Face & Hands/Rosto & Maos: R20, E00
.
You cannot see but I put a little bit of stickes on the dots of her blouse! It is very cute!!
Background Paper is from Basic Grey collection - Lemonade
Red flower is Petaloo and you can find here.
.
.
Infelizmente voce nao consegue ver mas eu coloquei um pouquinho de glitter nas bolinhas da blusa dela.. Ficou super legal!
O papel que usei eh da colecao Basic Grey - Lemonade
A flor vermelha eh Petaloo e voce pode encontrar para comprar aqui.
.
.
Oh, check the sketch out / Ah, vejam o modelo do desafio:
.
.
So, what you are waiting for?? Don`t miss the challenge, you can join it thru Jan 17th.
But now, let me know what you think about my card, ok!!
.
.
Entao, o que voce esta esperando?? Nao perca este desafio, voce podera participar ate dia 17.01.10
Mas agora, conte-me o que voce achou sobre meu cartaO, ok!?
.
.
Hugs / Abracos,
Vivi

6 comentários:

Belmira disse...

Vivi amei seus cartões sempre tão lindos.
Bjs

Only By His Grace disse...

Super card Vivi,
I like the way you have Tilda sitting.
Lively.
Hugs marion

Regina disse...

Vivi!!!
Você está arrasando com os cartões. Estão muiiiiiiiito lindos. Parabéns mesmo!!
Bjs
Regina

anaRy disse...

HEY MENINA!!!!!!!!!!
Esta toda ispirando a rapaziada!
Adorei o cartao...sou fa!
Anary

Cindy disse...

Vivi: love your color combination and setting her feet on your ribbon was really cute.

Jodie from Oz disse...

Happy New Year Vivi, love this beautiful card and congrats on the DT spot, you deserve it. Hugs Jodie from Oz