27 janeiro 2010

A card for a special person




Hello Ladies,


I want to show you a card that I made to my Boss as a thank you card!
She came back from her vacation  and brought with her a gift for me!!



I was surprised  because I wasn't expecting a gift but when I open the pack,  I could not believe....  she got rubber stamps and markers for me!!  OMG!!  Can you guess my reaction?!!?!?!


NO? 


Ok, I'm gonna tell you... 

I started jumping up & down of happiness in front of her and other 2 people!!!!!!


Oh my, I don't believe I did that!!.. how embarassing.. a grown woman of 42 yo, jumping up and down as a little kid.... LOL LOL LOL..  well, the damage was already done and there was nothing else I could do!! LOL


Anyway, let me now tell you about the card:


This Tilda from Magnolia Stamps, colored with copic markers, put a little of stickles on her dress to shine a little bit (I love that)..


Background papers are from Basic grey, flower is from prima flowers, adhesive half pearls and pink & white silk ribbons,


Oval papers were cut with nestabilities....

Now leave a comment so I know what you think about my card!!

Thank you so much for visiting me today!!


Ola Meninas,

Gostaria de mostrar um cartao de agradecimento que fiz para minha chefe.

Ela voltou de ferias e trouxe um presente para mim.


Eu fiquei completamente surpresa porque não estava esperando em receber um presente mas quando eu abri o pacote não pude acreditar !!!!

Ela trouxe carimbos e canetinhas!!!!  MEU DEUS!!!! Voce consegue adivinhar a minha reação???

Nao???

Ok, vou contar entao:  Eu comecei a pular e pular e pular de felicidade na frente dela e de mais 2 pessoas.

Eu nao pude acreditar que eu tinha feito isso.. uma mulher de 42 anos ficar pulando literalmente de alegria como se fosse uma crianca.. que vergonha!!! hahahaha.. bem o estrago tinha sido feito... nao havia mais nada que eu pudesse fazer!!! hahaha

Bem, agora deixe-me contar sobre o cartao:

Esta imagem eh da Tilda dos carimbos Magnolia, colori a imagem com as canetas copics ciao e coloquei um pouquinho de glitter no vestido para ter brilho..... eu adoro brilho!!!

Os papeis sao da marca basic grey, a flor eh da marca prima flowers, e coloquei meia perolas cor de rosa, as fitas sao de cetim branca e pink!

O papel oval eu cortei com o die cut da nestabilities!

Agora, deixe um recadinho para eu saber o que voce achou do meu cartao!!!

Muito obrigada pela visita!!

Hugs / Abracos,

Vivi

3 comentários:

Unknown disse...

You know Vivi, it doesn't matter how old we are, we can jump up and down when we are happy!! Card is great, she will love it!! Hugs, Stephanie

anaRy disse...

Well, everyone is a kid inside no matter at what age...: ). I am sure she saw how energetic you are!
Congrats for the gift and enjoy!
Anary

Nancy disse...

she's going to just love this card Vivi. I think it's totally adorable and would lvoe to receive it. Awesom job girl!!!