02 dezembro 2011

Blog Candy Winner

Hello Friends,

I want to thank you all that joined my blog candy and celebrate with me my birthday!
It was a great month!!!    I have terrific Friends!!!

Now, it is time to announce the winner of  my blog candy!

I used Mr.Random and it picked the  number 13...

And number 13 is.............................Claudia Castro............

Congratulations Darling, please, get in touch with me by email vivi.casale@yahoo.com.br so I can send your present to you!!

Thanks everyone for always stopping by!!

Hugs & kisses,

Vivi

11 comentários:

Chris Macedo disse...

PARABÉNS Claudia....
eu tb queria ganhar esse.....
mas como só ganho bingo, né Vivi?
kkkkk
bjinhos e PARABÉNS Vivi....

Lolô Artesanato disse...

pARABENS cLAUDIA CASTRO
BJSSSS

Rosalee disse...

Congrats to Claudia. Thanks for the chance Vivi.
Hugs, Rosalee

Ardilla disse...

Felicidades a la ganadora.
Feliz aniversario para vc ;)

franzesjoi disse...

congrats to the lucky winner... thanks for the chance vivi :)

Marcia Kamano disse...

Parabéns Cláudia!
Obrigada pela oportunidade Vivi!
beijos carinhosos

Pedacinhos di Pano by Claudia disse...

Vivi quer me matar do core? kkkkk
Qdo vi Claudia quase morri kkkkkk.

Parabens claudia castro.

Vivi obrigada pela oportunidade...bjssssssss

clau♥♥

Mariza Sales disse...

Parabéns Cláudia C.
Sortuda, aproveite e divirta-se
Bjokas
Mariza

Yone disse...

Parabéns Cláudia C ! O número 13 acabou sendo um número de Sorte ! Bjs

Rosana Garcia Hess disse...

parabéns
kisses
Rosana

cláudia castro disse...

Parabéns para mim!!!!
Cláudia Castro