27 novembro 2011

Flourish Challenge at House of Gilli

Hello Friends,
Today is my turn to show yu a card for the flourish challenge at House of Gilli Challenge Blog!
Here it is:
DSC01615
I used Balloon Gilli from Gilli Stamps and colored her with copics markers V17, V15, V12, G24, G21, G20, E337, E33, E53, E11, R20.
I stiched my card using sew easy.. Love it! sooooo easy..lol Flowers are from recollections.  Paper is from my stash!

I'm entering this card in the following challenge:


I hope you like my card and come on over to play with us!
Thanks for stopping by today!
Vivi

6 comentários:

Priscila Yokoyama disse...

Lindo cartão! Adorei as cores! bjs

Raissa Costa disse...

Que cartão mais fofo!!!!!!!!!!!!!!!!
É a sua cara!
Eu realmente achava que não ia conseguir.. Mas ontem ainda saiu mais um acredita?
=)
Obrigada pelo dia super agradável! Foi muito bom lhe rever!
Beijos

Raissa Costa disse...

Você gostou mesmo daquele cartão?
Eu to meio assim com ele auhauahua hora eu amo! Hora eu não gosto...
Mas eu estava precisando disso sabe? Voltar...
obrigada pelo carinho querida!
Beijos

Nivia Pitzer disse...

Ai que Fofo!!!
Você tá sempre fazendo coisas lindas amiga!
Que Deus continue abençoando a sua criatividade e seu bom gosto!
Passei aquí para agradecer pelo seu carinho.
Bjim

Lindsay Craftymonster81 disse...

So pretty, love the stitching and the purples and greens look lovely together
Lindsay xx

Luanne disse...

so pretty! love the coloring of the image and cute. Love the colors too.

Luanne