18 julho 2022

Happy!

 Oiee,


hoje venho compartilhar uma pagina digital que fiz:




ah como adoro esta foto com meu marido e meus pais!  acho que ficou tão descontraída!!  
todos os elementos e papeis que usei para montar a pagina eu peguei gratuitamente na internet...
como cada elemento e papel eu coloquei numa pastinha diferente, não sei dizer de onde são. 

Para fazer esta pagina eu me inspirei no sketch #525 do blog Sketches in Thyme:



Com esta pagina eu participo dos seguintes desafios:

Obrigada pela visita!
Vivi

7 comentários:

Tracy F disse...

Beautiful layout! Love your mix of papers used here! Thanks for joining us at Sketches in Thyme.

Sharon Fritchman disse...

What a beautiful page, Vivi!!! I love your gorgeous design and I absolutely love the wonderful family photo that you used. Thank you so much for joining us at Challenge YOUrself this month. YAY!!

Deanna disse...

So pretty! Love the doilies! Thanks so much for playing along with us at Sketches in Thyme! :)

hapigirlly126 disse...

The colors and design of your layout is perfect! Thank you for playing along with Challenge YOUrself!

Golden Goddess Designs disse...

perfect! thank you so much for sharing with us at Sketches in Thyme and good luck!

Alicia

Cook Scrap Craft disse...

So beautiful! Love your take on the sketch and all the elements you used. Great photo, too! Thank you for joining us at Challenge YOUrself!

Carmen Crosseti Cohen-Henriquez disse...

Vivi, esta pagina está perfeita para nosso desafio! Linda foto e lindos "papeis". Obrigada por participar com a gente em Challenge YOUrself este mes!